bende bilmiyorum nasıl düştüm maçtan çıktım overwatch dedi ban yemem inşallahben hiç ban yemedim 40 saatim var yeni hesapta fakat biri reportlarsa sıkıntı var demektir ama beni şuan 50 den fazla kişi reportladı fakat hiç bir şey olmadı sen nasıl yedin anlamadım
direk fulleyince hileyi zevk vermiyo legit oynayınca çok zevklihem beyinide geliştriyolegit oynasaydın keşke bende legit oynamadığınm için yemiştim