merhaba arkadaşlar ben adıyaman/besnide debreme yakalan birisiyin tasınmak zorunda kaldım interneti ise mobilde zar zor kullanıyorum alt yapı var ama port yok ve binada kimse paylasımda bulunmak istemiyor üçreti ödemek şartıyla bu yüzden pc veya mobil cihazdan gerçekten işe yarayan wifi sifresi kırma baglanma uygulaması varmı