Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
KRNL,Electron ve jj gibi executorlar bazı sebeplerden artık çalışmıyor ve Synapse X'e 20 dolar vermek istemiyorum. Bedava ve hala çalışan en iyi executor hangisi sizce?
Kanka Delta Delta V5 en iyisi hatta ben zamanında çok kullandım şuan kalkmış galiba V5 bilmiyorum ama Counter Blox oynarken felan en iyisi Delta ve KRNL