Jailbreak Kullanan var mı?

TLOW1624

Confirmed Memb.
Katılım
20 Ocak 2021
Konular
1
Mesajlar
56
Tepkime puanı
3
İphone sırf bu yüzden almayı düşünüyorum hem stabil cihaz, hem ikinci el pazarı var hem de jailbreak atınca istediğin her bir haltı yapmak mümkün.
Bana çok cazip geliyor.
 

nexusgame0

Ultra Member
Katılım
30 Ağu 2022
Konular
7
Mesajlar
338
Tepkime puanı
19
knk bence kullanma garanti dışı bırakma olayı vs var
 

kocer

Ultra Member
Katılım
29 Ağu 2022
Konular
20
Mesajlar
546
Tepkime puanı
107
jailbreaksiz kalan bir milletin hayattan bi parca eksik demektir :D
 

Zethex

Super Member
Katılım
1 Eyl 2022
Mesajlar
152
Tepkime puanı
2
kanka telefonun ömrünü daha hızlı tüketiyor
 
Üst