artık sevilmek istiyorsun orta okuldan beri her zaman body shaming yedin 6.sınıfa giden şişko ama tatlı ufak bir cocuksunuz ve sevdiğiniz kız sınıf iri cüsseli çocuğu ile doğruluk cesaret oynarken ona sizinle ilgili bir şey yaptırıyor,çocuk size gelip şu .. kız sana şunu dememi istedi "Peşimi Bırak Pis Mutant"diyor sonra size sınıfın ortasında tokat atıyor daha sonra 8.sınıfta başka bir hoşlandığınız kız ondan hoşlandığınızı öğreniyor ve sizinle iletişimini kesiyor üstelik aynı sınıftasınız ondan sonra liseye geçiyorsunuz karantina giriyor araya zaten kilolu bir insansın üstüne karantina da 120 kilo obez bir insan oluyorsun kızlarla konuşamayan,obez,asosyal,2,3 arkadaşı olan bir insansın 10.sınıfa geçiyorsun 120 kiloluk halinle okulun en güzel kızına açılıyorsun red edliyorsun hırs yapıyorsun spora başlıyorsun hafif kilo veriyorsun(90 kilo) sonundasevgili yapıyorsun ilişkiniz çok iyi gidiyor ne kavga ne tartışma iki tarafta bir birine karşı çok anlayışlı ama ailevi nedenlerden dolayı ilişkin bitiyor aman neyse üzülmüyorsun sonuç olarak 1 aylık ilişki diyorsun ama aynı arkadaş ortamısındasınız her seferinde görüyorsun unutamıyorsun kendini avutmak için spor yapıyorsun kafanın dağılması lazım ondan sonra bir kaç kişiyle konuşuyorsun ama olmuyor onun gibi değil hiç kimse hissetiremiyor spor yapmaya devam ediyorsun 1 senin sonuda 120 kilodan 80e düşüyorsun ama hala çok depresifsin artık elini ayağını spor ve diyetten de çekmek istiyorsun dayanamıyorsun artık ailende ki insanlar dışında seni seven çok az insan var aslında hal bu ki kötü bir insan da değilsin kendi halinde takılan bir insansın spor yapan oyun oynayan yks23 e hazırlanan normal bir insan ama kimse seni sevmiyor sporda verdiğin kiloları belki de tekrar geri alacaksın depresyondan çıkamıyorsun arkadaşlarınla gittiğin tatilde onlarla aran açıldı millet senin hakkında ne düşünüyor onu öğrendin ve genel olarak davranışlarından dolayı gruptan ilk atılması gereken kişi olarak seni düşünüyorlar çünkü her şeye agresif,ani,aşırı tepki veriyorsun onlara göre ama kimse seni anlamıyor çünkü içlerinden çok az kişiler senin yaşadığın şeyi anlıyor ama onlarda belli bir kısmını orta okulda görüğün zorbılğı bilmiyorlar tek dostlarım dediğin 3,4 kişi var 10 senelik arkadaşların onlarında bir tanesi ile aran eskisi gibi bile değil zaten , artık sevilmek istiyor ama sevilmek isteyen sen değilsin o orta okulda ki küçük tatlı olan ufak çocuk artık sevilip mutlu olmak istiyor evet bu okuduğun benim hayatımdı değerli vaktini bu metin ile çaldğığım için özür dilerim ama artık içimi dökmem lazımdı. Sizler Beni Değil İçimde ki Sadece Spider-Mani seven küçük çocuğu üzdünüz...