#1!enjoy

  1. J

    CS2 HİLE BAŞARIYLA AÇILIYOR LOBİDE HİLE MENÜSÜ GELMİYOR

    Windows Securityde hile aktif oluyor başarılı şekilde oyuna girecekken hile menüsü gözüküyor oyuna girer girmez kayboluyor inserte basıyorum gelmiyor yardımcı olurmusunuz
  2. xfdc

    yeni pc aldım bakarmısınız

    8 gb ram 2 gb ekran kartı 128 gb ssd 160 gb hard ekran vs ful set 1300 tl ye aldım fazla mı verdim sizce
  3. ismail64

    Sa arkadaslar vga kablosunu yukariya takarsam pc 1 ghz oluyor asariya takinca

    pc 1 ghz oluyor asariya takinca 60 ghz oluyor ama calismiyoren aşağıya takınca nsl calisdirabilirim beyler lütfen yardımcı olun ana kartımı daha yeni degisdirdim
  4. 4L3X

    C# Form Pozisyonu Uygulaması

    formu bir oyunun yada hangi bir uygulamanın pencere yada tam ekranına sol üstte göstermek istiyorum nasıl yapabilirim
  5. Derin1adam

    Enjoy un yorumuna cevap;

    Selam enjoy öncelikle alt tarafa benim konumu kilitlemeden önce yaptığınız yorumu bırakıyorum ; Konu yanlıs yere açılmış, C++ konusunu C#'e açmışsınız. Ekstra olarak copy paste konular açmayınız. Kendi özgün yorumunuzu vs koyunuz konulara emek veriniz. Konuyu tartışmaya kitliyorum. Bu sekilde...
Üst