1 ay önce filan silmiştim şimdi tekrar yükledim ancak açılmıyor. internetten araştırdığımda bulduğum 2 dll dosyasını da just cause 3 dosyalarının içine attım. steamden dosya bütünlüğünü doğruladım ancak oyun açılıyor ve bu ekran geldikten sonra kapanıyor. görev yöneticisinden de steam...