#administra

  1. U

    menü gelmiyor cs 2 orpit

    elimde orpit yazılım var ama menüsü gelmiyor oyun içinde sürem az kaldı lütfen yardım edin
  2. XRally

    Yardım Windows

    Bunu Nasıl Çözebilirim şifremi hatırlamıyorum evet dedikten sonrada windows tarafından bulunamadı diyor yerel hesabımı admin falan yapamıyorum hep şifre istiyor (NetPlwiz falan yaptığımda açılmıyor parola istiyor devam et dediğimde windows bulunmadı diyor )
  3. gonzalezglxc

    Sking Chager valorant erro?

    Good evening, I would like to know why I am not able to reach the skin in the valon according to the video and still not be able to help me? I will send print below
Üst