Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bildiğiniz gibi askerde scilden baya tüm detaylara bakıyorlar kusursuz insan arıyorlar,sadece askeriye değil yani demek istediğim psikolağa gidersek bu bizim kaydımızda daha önce psikoloğa gitti diye gözkürmü öyle birşey varmı
Beyler büyük şehirde yaşamıyorum. Evden pek çıkan birisi değilim ve 19 yaşındayım yoklama yaptırmadım askerlik işlemlerinde. Ve şuan yoklama Kaçağıyım ve 5-6 ay sonra üniversite sınavına gireceğim. Kısaca üniversiteye başlayacağım. Herhangi bir işlem yapmama gerek varmı yoksa direk sınavı...
Arkadaşlar Özellikle Askeri Film Ve Diziler Benim Hoşuma Gidiyor. Bu Türden Örnek Verirseniz Sevinirim ancak; Komedi ve Aksiyon da olabilir. TEŞEKKÜRLER
Ben kara harp hayalleriyle büyümüş birisi olarak ilk yılımda kazanamadım şuan 2. yılım ve 2. bir şansım vardı lakin puanlar düşmediği sürece çağrılmayacağımı düşünüyorum ama KAMYO için gayet olumlu sonuçlanabilir bu iş.
Benim sorum şu,bilginiz varsa yardımcı olursanız çok mutlu olurum şimdiden...