#battleeye

  1. A

    R6 Battleye sorunu

    Oyunum orijinal steam üzerinden aldım ve ubisoft hesabımla bağlı. Oyunu açmaya çalıştığımda bu hatayı alıyorum dosya doğrulaması yaptım. Battleye'ı silip baştan yükledim. Sürücülerim güncel. Yaşayıpta çözebilen birileri yardımcı olursa sevinirim.
  2. cashcooper10

    does the spoofer spoof cs2?

    does the Spoofer work for cs2 or is it only for EAC/Battleye
  3. ahmeetr17

    Battleye Hwid Spoofer Tek Seferlik mi?

    Battleye Hwid Spoofer Tek Seferlik yapsam yeterli mi?bidaha açmama gerek kalır mı spooferı yoksa oyuna her girdiğimde spooferı kullanmam mı gerekmekte?
  4. A

    Nvidia GeForce G, GT ve GTX farkı

    Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere Nvidia'nın G, GT ve GTX serilerinin performans ve üretim amacı yönünden farkına değineceğim. Öncelikle aralarındaki performans farkını basitçe ifade edeyim. GTX>GT>G RTX de GTX'in RayTracing özelliğine sahip yeni versiyonudur. Şimdi bunların farkından...
  5. R

    Battle Eye vb için driver yapmamızda yardım edecek.

    Battle Eye vb için driver yapmamızda yardım edecek discord adresinden beni eklesin Discord
  6. R

    BattleEye ve Valorant hile için driver yazabilecek adam arıyorum

    BattleEye ve Valorant hile için driver yazabilecek adam arıyorum yardım edecek yazsın.
  7. cavitlkaragulle

    Arkadaşlar Rainbow Six Siegeden Haksız Ban Yedim

    Arkadaşımla Maçtayken win alıp çıktığımızda önüme ban ekranı geldi ve sınırsız ban yemişim bu kaldırılırmı sizce? çünkü hiç bir şekilde oyun içi hile kullanmadm
Üst