Welcome, Visitor!

Hello, we are really happy that you have reached us. However, since you are viewing the forum as a visitor, you cannot benefit from many features of the forum. How about taking advantage of all the features exclusive to our members by registering? You can register right now, taking just 2 minutes of your time. We would love to see you among us.

crack

  1. KaraDelik

    kırek Yüklerken Oyun Neden Kasar?

    Dediğim Gibi Ben Çok Fazla Oyunlara Para Yatıramayan Biriyim Çünkü Çok Pahalılar Yinede Ucuz Oyunları Satın Alırım Ama Örneğin Elden Ring,Ac Valhalla,Far Cry 6 Bu Oyunlar Hep 250,500 Arası Bu Yüzden kırek İndiriyorum Ancak Torrent'den indirirken Çok Bir Sorun Yok Ancak Çoğu Setup da Pc'yi Acayip...
  2. z_laving

    Ti̇ktok 5-10 daki̇kada +50 taki̇pci̇ kasma (şifresiz)

  3. K

    EzGlobal Fps Düşmesi

    Normal Csgo Hacklerinde Fps Düşmesi Yaşamıyorum ama ez globalde fps düşmesi yaşıyorum bide cpu mu çok kullanıyor
  4. MuratDokak12

    Akadaşlar BatteField 1'İn Bedavasını Nerede Bulabilirim?

    Battlefield 1 Bedava veya kırek İndirme Konusunda Yardımcı Olurmusunuz?
  5. M

    Xhanger kırek

    Arkadaşlar bir yerden Xhanger'ın kırek'ini bulabilir miyim?
  6. AyazL

    SIFU- Ücretsiz VERSİYONU LİNK BİLEN ??????

    Sifu oyunun ücretsiz kırek versiyonunu bilen ve indirip kurula bilen, yani sahte değil çalışan, bir link biliyor musunuz ? biliyorsanız yaza bilirmisiniz,
  7. egecamli2

    W10 Programsız bir şekilde crackleme

    Lütfen kodları görebilmek adına yorum atın arkadaşlar. Professional: W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX Professional N: MH37W-N47XK-V7XM9-C7227-GCQG9 Enterprise: NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43 Enterprise N: DPH2V-TTNVB-4X9Q3-TJR4H-KHJW4 Education: NW6C2-QMPVW-D7KKK-3GKT6-VCFB2 Education N...
  8. DirectX

    Dying Light 2 Stay Human neden kırılmadı?

    Dying Light 2 Stay Human oyunu sizce crackerlar tarafından neden kırılmadı oyun çıkalı 5 ayı geçti oyunları genelde kıran crackerlar ruslar Rus Ukrayna savaşı bu durumu etki ediyor mu sizin görüşünüz nedir?
  9. A

    Escape From Tarkov Online oynamak.

    Merhabalar Escape From Tarkovun un fiyatı çok pahalı bende bu sebepten crackli indirmiştim yaklaşık 7 aydır oynuyorum oyunu spt-aki denen bir program var onla açıyorum oyunu onun dışında açılmıyor bu program oyunu satın alıp offline oynamak isteyenler için kurulmuş online hiç oynamadım. Ben bi...
  10. A

    Voicemaster patato kırek veya hack i lazim bilgisi olan varmı

    Arkadasla voicemaster patato kullaniyorum kulaklik sesini yukseltmek ve daha iyi oynayabilmek icin ve bu programin kırek veya hack olarak bulmam lazim bilgisi olan varsa yardimci olursa cok sevinirim simdiden tesekkur ederim.
  11. B

    paralı hileyi cracklama

    arkadaşlar paralı hieleler varda loginli filan kodlar gösteriliyor ama onları cracklayıp forumda herkes kullansa iyi olmaz mı
  12. alperensirt

    C# CS GO HİLE MENÜSÜ NEREDE

    Arkadaşlar Paste Bir Hile Yapıyorumda Menü Ve Logoların HEX'lerini Bulamadım Yardım Edermisiniz?
  13. alperensirt

    The Forest Online kırek Mevcutmu

    The Forest Online kırek Mevcutmu Benim Agalar Almış Ama Benim Para Yok Varmı kırek ?
  14. ayemjesus

    ÜCRETSİZ VE YASAL WINDOWS 10/11 LİSANS ANAHTARI (SADECE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ)

    Merhabalar arkadaşlar. Anlatacağım yöntem maalesef tüm üniversitelerde geçerli değil fakat Türkiye'de bir çok üniversiteyi kapsıyor. Aynı zamanda satın almak istediğiniz farklı bir yazılım varsa ücretsiz veya indirimli bulabilirsiniz. Siteye git. Öncelikle aşağıdaki siteye giriyoruz ardından...
  15. alperensirt

    Sonoyuncu Jortex Yeni Dosyalarını Atabilecek Varmı

    Sonoyuncu Jortex Yeni Dosyalarını Atabilecek Varmı Adamlar Aylardır Yıllardır Aynı Şifrelemeyi Kullanıyor Bidaha Patlatcam :D
  16. Blastx

    Otc3 DLL

    Otc3 açıcam ama dllini bulamıyorum. Varsa atabilir misiniz?
  17. Q

    En iyi Cs:GO kırek hvh

    sizce en iyi kırek hvh hangisi
  18. Q

    Neverlose crackleyebilir misiniz?

    Neverlose u merak ettim kullanmak istediğim için size sordum eğer kırek i zaten varsa link verebilirseniz sevinirim.
  19. MAJESTY

    bloody kırek varmı

    bloody kırek programını nerde aradıysam bulamadım siz biliyorsanız yardımcı olurmusunuz
  20. KayraUtku456

    Ezglobal sorun

    merhaba ezglobali açtığımda siteden yeni loaderi indiriniz diyor bunun bi çözümü varmıdır

Theme editor

Top Bottom