arkadaşlar bildiğiniz üzere şuan cs2de büyük hile sorunu mevcut.Ben prime hesabımda sadece wh açsam legit bir şekilde ban yermiyim? daha önemli sorum 5v5 özel kodla katıldığımız lobilerde hile açsak ban yiyormuyuz? bu 2.sorumda da sadece wh kullanıcam ve lütfen 2. soruya cevap verin daha önemli...