biliyorsunuz source 2 geliyor bu ay sonu gibi falan şuanda çok fazla legit oynamama rağmen çoğu hesap anlamadım şekilde ban yiyor ve maçlarımda sürekli başka bir hile banlandığına dair uyarı geliyor bence source 2 nin anticheatı fena olucak gibi şimdiden böyleyse valoyu yok edicek gibi geliyor...