Selam enjoy öncelikle alt tarafa benim konumu kilitlemeden önce yaptığınız yorumu bırakıyorum ;
Konu yanlıs yere açılmış, C++ konusunu C#'e açmışsınız. Ekstra olarak copy paste konular açmayınız. Kendi özgün yorumunuzu vs koyunuz konulara emek veriniz. Konuyu tartışmaya kitliyorum. Bu sekilde...