Beyler öncelikle Sa. Ben spor salonuma gidemiyorum ailevi neden ...neyse evde güzel spor yapıyordum vücudmu toparladım sayılır öyle çok iyi bir fizik olmasada eskiye gö re baya fark var diyorlar ki ben kendimi çok küçük görüyorum gene.şimdi ben spor yapamayacam değilde evde değilim yatılı yurdda...