Şu zamanlar sıcak olduğundan mı bilmiyorum ama üzerimde bir tembellik var gitmiyor .
Açılırım diye buz gibi bir banyo yapıyorum iki dakika geçmeden ter basıyor .
Zaten zar zor giriyorum tembellikten girince de banyodan çıkmak bilmiyorum .
BU YAZDIKLARIM ALAKASIZ VE GEREKSİZ.
Siz ne yapıyorsunuz...