@geforce

  1. xxEYmoxxx

    ekran kartı öneri verirmisiniz?

    bende 1660 super gtx varda bi 7000 falan eder satıp da rtx mi alsam ne düyorsunuz 3060 veya 3050 mi alsam ne diyorsunuz beyler
  2. F

    Geforce Now ve TürkTelekom

    beyler geforce now alasim var ama türktelekomdan korkuyoruım, kota yok diyorlar ayda 350 400 gb felan kullaniyoruz, ama şimdi bu sanirm saatte 10 gb felan yiyormş yani buda günde 100 150 gb anlamina geliyor oynamaya bagli 200, ay sonuna 1400 1500 1600 2000 gb civari kullabnim oluyor, eskidende...
Üst