arkadaşlar merhaba staja gittiğim için benden iş bankası hesabı istediler ve kimliğim eski olduğu için yeni kimlik başvurusunda bulundum yarın gidicem ama geçiçi kimlik belgesi ile hesap açtırmam lazım salı günü garanti çünkü iş yerindeki patronuma yalanlar söyleyip durdum mahçupluk hissine...