#gorevyoneticisi

  1. R

    RealUI yeniden başlattıktan sonra ayrıntılarda ortaya çıkan "tasksXXXXX" exe

    Loaderi kullanıp silmeyi tercih ederdim , yeniden başlatmam gerekti silmedim loaderi , yeniden başlatmanın öncesinde olmayan, görev yöneticisinde "taskXXXX" şekilde oluşan bir exe var. Dosya yerine gittiğimde klasör var içi boş.
Üst