hile için 1709 versiona geçtim dahili ekran kartımı yükledim de harici ekran kartım olan nvidia geforce gtx 1050 kartını bi türlü düzeltemedim microsoft basic display adapter olarak gözüküyor ve ne dxdiag da ne de görev yöneticisinde gözüküyor yardım eder misiniz