Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hileleri açmak istediğimde bu hata ile karşılaşıyorum sebebi nedir, çözümü varmıdır yardımcı olursanız sevinirim.
( DÜZENLEME: FACE IT AC'Yİ SİLİNCE DÜZELDİ TEŞEKKÜRLER @jusqi )
among us hilesini açtıgımda inject oldu diyor (oyundayken açıyorum) ama insert, delete, home, ve end tuşları hiçbirşey yapmıyor bende mi sıkıntı var anlamadım?