hileyi çalıştırıyorum open cs2 falan geliyor oyuna giriyorum f8 e tıklıyorum menü geliyor ancak oyun içinde ne esp nede aimbot çalışıyor ekran tam pencreleri ekran onun dışında nvdia app i direk sildim defenderi kökten kapattım direk yinede çalışmıyor