kış

  1. Gzamix

    Sizi bilmem ama ben bu olaydan rahatsız oluyorum

    Arkadaşlar merhaba sizi bilmem ama ben bu olaydan rahatsız oluyorum herkes duş alır ama ben kışın duş aldıktan sonra uzun kollu bir şey giyince kolumda değişik birşey hissediyorum ve rahatsız oluyorum aynı olay pantolon v.s için de geçerli ama yazın böyle bir sorun olmuyor
  2. jekom1907

    Sizce hangi mevsim

    Mevsim olarak hangisini seviyosunuz yazmı/kışmı ?
  3. dotnet

    Şort üstüne kazak giymek

    Şort üstüne uzun kollu gömlek giymek kadar garip görünen bir durum yok altı yaz üstü kış... Var mı böyle ilginç kombinleriniz?
Üst