Merhaba, Visual Basic'te bir proje yapmak istiyorum projede örneğin "H" tuşuna bastığımızda oyunumuzu hızlı bir şekilde aşağıya alıp tekrar tam ekran yapmasını istiyorum yani alt tab atmak gibi.
yardımcı olabilir misiniz teşekkürler.
ayrıcı bu FPS düşüklüğü yaratacağından ekran kartıma zarar...