bügün oyuna güncelleme gelmiş hileyi açtım oyunu başlattım savaş bekleme alanındayken hile çalışmadı ve direk beni lobiye attı kural ihlali bildirimi geldi uyarı olarak ve bir daha hile açarsam ban yiyecem yaklaşık 1.5 ay kadar kullandım bu hileyi belki daha fazla ama hiç böyle bir durumla...