Selamlar ilk önce biliyorsunuzki valorant logitech driverlerini engelledi ama hala düzelmedi.
Ben win sanallaştırma ve işlemci sanallaştırma yapınca bunu kaldırabiliyorum fakat işlemcime çok yük biniyor.
İşlemci den sanallaştırma açmadan driveri valorantta çalıştırabilirmiyim acaba
konu yanlış...