Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hacı ben bu orbwalkeri kuruyorum acıyorum yazılan her seyi yapip x (orb walker tusu) basılı tutuyorum ne kite ne bir şey tek yaptığı sadece click atmak imlagei adama tutuyorum oto atmadan dönüyor adama 1 kere vurup tusa basılı tutuyorum aynı mantık hicbir sey anlamadım yardım edebilcek var mı