cmd ye kodları giriyorum gırdıkten sonra pc yenıden baslatıyorum tum korumaları devre dısı bırakıyorum fakat hala mavi ekran hatası alıyorum. Başka bir çözümü varsa yardımcı olur musunuz. Error dosyaları dahil microsort visualleri bile indirdim ama hala bi sonuc alamadım.