arkadaşlar bu konu beni çok rahatsız ediyor mesela ben başkalarının açtığı konulara yorum yapmayı seven birisiyim ve yorum yapmak için 90 saniye beklemem gerekiyor eğer bu bir hileciler beklesin işrte acilen kasmasın feansa 10 'a felan düşün abi böyle olmaz vallahha 90 saniye nedir ya