ne yapıcam

  1. A

    bende böyle takılıyo admin var mı

    bana yardı edin böyle kalıyo
  2. O

    virüslü diyor

    herşeyi halelttim ugulamayı yükledim ancak açmaya gelince Dosya vürüslü oldugundan veya istenmeyebilecek yazılım içerdiğinden işlem başarılı bir şekilde tamamlanmadı diyor nasıl düzelticem
Üst