arkadaşlar eskıden bır tus kombınasyonu vardı ona basınca otomatık bılgısayara gecıyordu yanı kolu kapatıyosunuz da sora kendı kendıne oynar ya ısde kolu kapamdan oynuyomus gıbı rol yapanlar vardı o tus kombınasyonu neydı cok bı tus yokdu 1 mı 2 mı neydı hatırlayamadım bılen varmı yada taktık...