pixel strike hata

  1. R

    Pixel Strike ReaIUI Loader'de gözükmüyor.

    Arkadaşlar eskiden pixel strike hilesi vardı şuan kalktımı yoksa güncelleniyormu?
  2. Renneks

    pixel strike 3d login failed

    merhaba arkadaşlar dün biraz pixel strike giriyim dedim azcık kafa dağıtıp çıktım sonra akşam 12 gibi bir daha girmeye çalıştığımda Login failed.. retyrying demeye başladı sorunun çözümünü bilen varsa cevap verebilir mi?
Üst