oyunda 180-200 civarı alıyorum en düşük ayarlar fakat hile 20 yi geçmiyor lobide 64 oyunda çok düşük esp kasıyor 8 gb ddr4 ram rx550 2 gb ekran kartı ve g6400 4.0 ghz 10.nesil işlemci var ssd li kasa LÜTFEN BOŞ YORUM YAPMAYIN RAPORLARIM HESABINIZ KAPANIR BİLİYORSANIZ YAZIN