Merhaba dün kırmızı şekilde failed hatası alıyordum hileye girince cmd ekranında bugün tekrar denedim sorun çözülmüştü fakat oyuna giriyorum cmd de yeşil bir şeklide devam etmek için bir tuşa basın yazıyor oyuna girdiğimde hile inject olmuyor insterte basıyorum menü gelmiyor yardımcı olurmusunuz ??