rainbow makro

  1. A

    R6 no recoil

    TR Herkese merhaba öncelikle bu benim hilem değildir sadece "sekmeme" ayarlarını ben yaptım program başka birisine aittir.İlk defa bir şey paylaşıyorum yanlışım varsa adminler düzeltirlerse sevinirim Şundan da bahdeseyim R6 sıkı denetimli bir anti cheatı vardır yani hile dt olabilir ben şahsen...
  2. S

    RealityCheatsGlobalMacro bu macro için r6 config varmıdır

    RealityCheatsGlobalMacro bu macro için r6 config varmıdır
  3. A

    Rianbow makro

    beyler ya da bayanlar bu rainbow da yeni makro cıkacakmı (ona özel) bılenınız varsa cevap verin lütfen
Üst