resident evil village

  1. loxveneoix

    Oyun açılırken hata veriliyor açmıyor steam

    Oyunu açarken böyle bir hata veriyor 2 gündür oyunu açamıyorum sizce problem nedir nasıl çözebilirim bilen varmıdır boş yorum yapmayın yorum kasmak için bilenler yazarsa çok sevinirim oyunu silip yükledim steamı silip yükledim aynı hatayı alıyorum ? .
Üst