rusçaoldu

  1. K

    steam rusça oldu

    yaklaşık 1 haftadır steamım rusça oldu türkçe yapıyorum yine tekrar rusça oluyor deliricem arkadaşlar yokmu bunun bir çözümü bu niye düzelmiyor yardımcı olurmusunuz teşekürler şimdiden
Üst