ben cihazımı üçret karşılığı kvk ya verdim bana 0 cihaz gelecek dedi fakat swap kutuda gelecek dendi 5 defa sordum toplama cihaz değil dimi yok dedi 0 chazdr dendi yani bu cihazın N ilemi başlaması gerekiyor Eğer f ilebaşlarsa itiraz etme hakım vardır dimi
seri nuamraların baş harfindeki...