Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar merhaba gta 5'de bir mod vardı bu modu indirip gta 5 klasörüne attım oyuna girince mod calışmadı bende klasore bakınca xml dosyalarının uzantısı tarayıcıya atıyor xml dosyalarını cevirme gibi bir
cözümü varmı?
okulda bilişim bölümümde ders boşken arkadaşlarla cs 1.6 vs atıyorduk ama biri hariç o kişi google tarayacıda geçmişe girdiğimde p***** sitelerine girmeye çalışmış ama iyikide meb erişim engelledi :)