Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar Unity'de bir proje oluşturdum arabaları modelledim, kamera skriptlerini yaptım araba fiziklerini yaptım, fakat arabaya modifiye sistemi nasıl yapacağım? Bir sürü yabancı ve Türkçe kayanak araştırdım fakat bir şey bulamadim evet bilgim olmadan işe girişme diyenler olabilir fakat...
arkadaşlar lütfen yardım edin 13 saatdir aralıksız uğraştığım projem yanlışlıkla hata ayıklama açtım ve editörü otamatik kapattı haliyle projeye girdiğimizde sıfırlanmıştı yapabilecegimiz birşeye yok mu çok uğraştım basım dönüyor.
arkadaşlar ben unity3den kendı halımde egelenebılecegım araba oyunu yapıyordum assest kurdum herseyı yaptım ancak assest mobil uzerıneymıs ve proje 3d olarak kayıtlı napmam lazım?
Selamlar,
Birçok kişinin sorduğu bu soruya "Yazılıma Nereden Başlanılmalı?" konusuna makale yazmak istedim. Umarım aklınız da bulunan sorulara cevap bulabilirsiniz.
Her Şeyin Başı İNGİLİZCE!
İngilizce, olmazsa olmaz! Yazılımı bırakıp öncelikle bir ingilizce eğitimi almanız lazım. Yazılıma...
Wolftü oyun dosyaları nasıl unpack edilir ?
Gerekli Program ve Dosyalar
(Gerekli Program ve Dosyaları Konunun Altında Bulabilirsiniz)
wolf.xfs (sesleride kullanmak isteyenler sound.xfs dosyasınıda unpack edebilirler)
QuickBms ve xenesis bms dosyası
Noesis ve eklentileri
DatToUnity unity...
bi oyun yapicam fakat aklima şöyle bir soru takildi ilk defa yapicagim icin bilmiyorum, oyun avrupa ulkeleri ve amerika gibi ulkerin indirmesini istiyorum ki dolar kazanayim bu nasil olabiliyor bilgisi olan var mi?
Unity üzerinden bir c# script oluşturup açtığımda çözüm platformları ve çözüm yapılandırmaları kısmı boş ve sol üstte Assembly - CSharp yazması gerekirken c# diğer dosyalar yazıyor ne yapmam gerek ?