Benimkisi; bizim petrol vardı petrolde pompacıydım daha yeni basladim tabi o zamanlar bilmiyorum nasil calisiyor nasil kullaniliyor falan yeni yeni öğreniyordum ilk arabamda hatta cok iyi hatirlarim Renault fluenceydi beyazdı arabanin benzinini doldururken baska islerle ugrasiyordum sanki 10...