Arkadaşlar 2 gündür hileyi kullanamıyorum cmd de wait for valorant yazısını gördükten sonra oyuna giriyorum launcher ekranı geliyor hilenin activate sesi geliyor lobiye kadar girmesini bekliyorum daha sonrasında F7 ye basıyorum falan ama hile menüsünü göremiyorum. Sadece alt tab yaptığım zaman...