Beyler önceden başka hesabımdan sitenizde bir windows sürümü indirmiştim fakat daha önce olmayan bi sorunla karşılaştım sağ altta windowsu etkinleştir diye bi yazı çıkıyor ve çok sinir bozuyor gerçektende internetten baktım ama bi çözüme ulaşamadım yardımcı olursanız çok sevinirim