EFENDİM BEN WOLFTU HİLESİNİ KULLANIYORUM AMA SON GUNCELLEME GETİRİLDİ ZAMAN KULLANILAMAZ OLDU VE HİLE HATA VERİYOR BEN DAHA ONCE KULLANABİLİYORDUM AMA ŞİMDİ BU SORUN GEÇİLMEZ OLDU BENİM BİLGİSAYAR WİNDOWS 10 PRO KULLANIYORUM VE BU HATA ALIYORUM TEKNİK SIKINTILAR OLMALI SİZCE OYLE MİDİR?