yalnızlık

  1. D

    Lütfen Kız Konusunda Yardım Edin

    Dostlar uzun uzadıya anlatmayayım hiç ama şu anda yalnızım ve kafayı yiyorum üniversite 1.sınıfım.(20 yaş).Tek başıma kulübe gitsem almıyolar,hatta çoğu bar bile almıyo.Nasıl bu durumdan kurtulurum lütfen yardım edin başka bişey düşünemiyorum ya yalnızlıktan bıktım yıllardır yeter artık yani...
  2. C

    Aga yalnızım da benle oyun oynicak var mı

    aga cs oynicak varmı benle
  3. HOPEE

    Yalnızlığını bir söz ile tanımla.

    Ben başlıyım bari; Kaldırımın köşesindeyim, Sekizinci sigara herhâlde. Ölümü düşündüm öylesine otururken. Bu düşünceden, bütün düşüncelerden kurtulamıyorum. Basit kelimeler kullanırım yine de anlamazsın. İyi değilim, olmadım. Her hangi bir boşluğa dalınca dolan gözlerimden ya da ufak bir...
Üst