Welcome, Visitor!

Hello, we are really happy that you have reached us. However, since you are viewing the forum as a visitor, you cannot benefit from many features of the forum. How about taking advantage of all the features exclusive to our members by registering? You can register right now, taking just 2 minutes of your time. We would love to see you among us.

@yardım

  1. E

    pubg mobile gameloop

    ] Failed to get image dos signature! Press any key to continue . . . böyle bir hata alıyorum nedeni nedir?
  2. efecikler2

    Kız ile ilk date

    Beyler gerçekten yardım lazım şakasız ilk buluşmaya gitcem ve hiç birbirimizi tanımıyoruz ve yanına gittiğimde neler yapabilirim nasıl konu açabilirim kolumu nasıl atabilirim gerçekten acilen yardım lazım
  3. xxenaxx

    pubg mobile hile nasıl yapıcam

    nasıl yapılıcanı bilen varmı
  4. Narved

    Valorant hilesinde spoofer çalışmıyor

    arkadaşım valorant hilesinde ban yedi spoofer la açtı ama donanım banı olmuş çalışmıyor
  5. G

    REALIUI Uygulaması Durduruluyor girerken bu bi süredir böyle anlamsız bi şekilde

    REALIUI Uygulaması Durduruluyor girerken bu bi süredir böyle anlamsız bi şekilde Güvenlik duvarını filan kapatıyorum!. eskiden oluyordu ama şimdi anlamadığım bi şekilde giremiyorum durduruldu diyor girmiyor çok sacma yardımcı olurmusunuz. !
  6. zqsabrii

    Internet bağlantısı ile alakalı

    Bazı sitelere girerken bu hatayı alıyorum
  7. emkontones

    valorant hilesi yardıms!

    Hileyi açıyorum volarant beklenior gelince valoyu açıyorum sonra hile gelior derecesiz giriyorum team cheki kapatıyorum fov vb ayar yapıyorum hile çalışmıor ama menu var. ana hiç bir işlev yok.
  8. Lucifer6666

    yardım lazım acil

    File corrupted! This ğrogram has been manipuşated and maybe it's infected by a Virus or kırekıd. This file won"t work anymore.
  9. Arasbaba

    java 1.8 yani 8 yapamıyorum

    eclipse de bir minecraft projesi açtım ve orecleden yüklenebiliymus ama ben hesap açamadım şirket felan istiyor Java se develolopment kit 8 update 172 vericek bir link veya site tarmısınız
  10. emkontones

    Teamforrtres yardım!!!

    Sorun çuzuldu !!!
  11. m1teh4n

    RC Yüklemiyor 0% Kalıyor

    WinRar şifre yazıp uygulamayı kurma esnasında bir hata veriyor hatanın adı sürekli değişiyor ayrıntılar ve devam tuşları var devama tıklayınca program inmiyor 0% takılı kalıyor yardım edebilecek var mı?
  12. H

    Nasıl Confirmed Nember olabilirim?

    Lütfen yardım edin wolftü Hilesi açamıyorum.
  13. syberkfn

    realuı hakkında yardım

    öncelikle s.a; Realui hile loadırının içine virüs var büyük ihtimalle bu konu yüzünden ban yersemde sorun değil neyse virüs dediğim şey instagram ele geçirip farklı hesapları takip etdirmek , 60 kişiyi takip etdiğim iki hesabımda bi anda 400-500 kişiyi takip etmeye başladı bu sizden kaynaklı...
  14. J

    wolftü hilesi açılırken mavi ekran

    Wolftü hilesini açıyorum waiting wolftü denen yer gelmeden mavi ekran geliyor ve bilgisayar yeniden başlatılıyor ne yapmam gerekiyor ??
  15. C

    Arkadaşlar valorant hwid nasıl kaldıracağım ?

    Dün unknown kek hilesini kullanırken ban yedim hwid nasıl kaldıracağım yardım edermisiniz ?
  16. serser06

    Filim yabancı öneri 😊

    Filim dizi yabaanci olursa çok iyi
  17. asdasdasd312

    İnternetim hızlı ama çok yavaş indirme yapıyor

    İnternetim bu şekilde 33.5 download 5.7 upload alıyorum video/film herhangi bir şey izlerken hiçbir problem yok fakat bir şey indirmeye çalıştığımda 600 - 700 kb arasında indirme yapıyor bunun sebebini bileniniz varsa lütfen yardım edebilirmisiniz
  18. tavabuken31

    Valorant Rc Hack Mavi Ekran Yiyorum!

    Hileyi başlatırken, Maçın ortasındayken yiyorum.Yediğimde de bi türlü kapanmıyor kendim manuel olarak pcyi kapayıp açmam gerek. Antivirüs programım yok, Sürücüler güncel yardım edebilir misiniz?
  19. tavabuken31

    Virüs Silemiyorum

    Şimdi ben malwarebytes dan pcyi taratıyorum virüs var sonra hepsini temizliyorum ve taratıyorum 0 virüs. 1-2 Gün sonra pcye oturup tarattığımda yine aynı sayı virüs oluyor ne yapmam gerek?
  20. T

    Minecraft Traces hack çalışmıyor

    Arkadaşlar minecraft craft rise traces hack çalışmıyor menü geliyor x-ray sadece çalışıyor bozuk olarak diğerleri çalışmıyor esp çalışmıyor basınca yeşil yanıyor ama çalışmıyor diğerlerine basılmıyor bile bilen birisi yardımcı olabilirmi herhangibi bir virüs programı açık değil

Theme editor

Top Bottom