apex hilesinde sorun yaşıyorum

Therhan

Banned Member
Katılım
21 Ocak 2022
Konular
23
Mesajlar
269
Çözümler
1
Tepkime puanı
12
apexte maça giriyorum esp çalışıyo ama sagtıka basılı tutuyom aimbot çalışmıyo sırununu bilen varmı veyatta apex hilesin de menu varmı varsa hang tuş
 

İnsomnia06

Ultra Member
Katılım
8 Mar 2022
Konular
4
Mesajlar
313
Çözümler
2
Tepkime puanı
29
hileyi aktif ederken yazıyodu aim bot tuşu sag tık diye demekki yokmuş eyw inşallah gelir ama
Hile fix yemişti sonra düzeltiler ama sadece glow eklediler. ileride aimbot ve norecoil ekleyeceklerini söylediler.
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

bende bi sorun yok
Siz şuanda active membersiniz hileyi kullanabilme imkanınız yok nasıl test etiinizde sorun olmadığını söylüyorsunuz.. yorum kasmak için yorum atmayın lütfen.
 
Üst