DostÜyeOluyorum
Super Member
- Katılım
- 10 Ağu 2020
- Konular
- 9
- Mesajlar
- 145
- Tepkime puanı
- 11
Beyler 1909 20h2 21h1 çoğu sürümü denedim bi 2004 denedim şimdi 5 gb iso indirdim 16 gb flash a yazıyorum isoyu home veya pro kurmak birşeyi değiştirirmi? https://tb.rg-adguard.net/public.php bu siteden indirdim 2004 isoyu. benim hata apex de hile cmd menüsü gelince 2 3 sn durup kapanıyordu normalde waiting for apex legends yazması lazım. yanlış windows kurmiyimde doğrumudur? bu post ile alakalı başka gönderi varsa görmedim kusura bakmayın.