Apex için yüzde 100 çalışan windows sürümü?

DostÜyeOluyorum

Super Member
Katılım
10 Ağu 2020
Konular
9
Mesajlar
145
Tepkime puanı
11
Beyler 1909 20h2 21h1 çoğu sürümü denedim bi 2004 denedim şimdi 5 gb iso indirdim 16 gb flash a yazıyorum isoyu home veya pro kurmak birşeyi değiştirirmi? https://tb.rg-adguard.net/public.php bu siteden indirdim 2004 isoyu. benim hata apex de hile cmd menüsü gelince 2 3 sn durup kapanıyordu normalde waiting for apex legends yazması lazım. yanlış windows kurmiyimde doğrumudur? bu post ile alakalı başka gönderi varsa görmedim kusura bakmayın.
 

Rico

Hayatımı sadece ben değiştirebilirim
Ultra Member
Katılım
4 Eyl 2019
Konular
86
Mesajlar
885
Çözümler
49
Tepkime puanı
1,818
Konum
Moskova
Sürüm 2004'de stabil olarak çalışmaktadır.
Konuyu iyi okuyun son gelen 2004 güncellemesini yapmayın.
Bu konudaki yazılanları uygulayın.
Vanguardı silin virüs programlarını devre dışı bırakın.
Oyunu tam penceleri ekranda kullanın.
Menü gelip özellikler gelmez ise hileyi maçın içinde başlatın.
 

DostÜyeOluyorum

Super Member
Katılım
10 Ağu 2020
Konular
9
Mesajlar
145
Tepkime puanı
11
Sürüm 2004'de stabil olarak çalışmaktadır.
Konuyu iyi okuyun son gelen 2004 güncellemesini yapmayın.
Bu konudaki yazılanları uygulayın.
Vanguardı silin virüs programlarını devre dışı bırakın.
Oyunu tam penceleri ekranda kullanın.
Menü gelip özellikler gelmez ise hileyi maçın içinde başlatın.
2004 kurdum driver booster ve pach my pc ile bütün gerekli şeyleri kurdum. apex şuan yüzde 21 de yüzde 42 yani oyunun tarısı insin giricem kalan hd texcurlara gerek yok hile onsuzda çalışcakdır. bakalım 2004 home kurdum. hiçbir programla serial key yapmadım windows a umarım çalışır 5 kere format attım sırf apexi hileyle oynamak için....
 

DostÜyeOluyorum

Super Member
Katılım
10 Ağu 2020
Konular
9
Mesajlar
145
Tepkime puanı
11
2004 kurdum yine siyah ekran kalıyor benim pc de sıkıntı var :) donanımsal olduğunu doğruladım artık. bütün windows sürümlerini denedim yok. sağlık olsun artık ne diyim
 
Üst