Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hyperv nın kapalı oldugunu sıstem bılgısınden teyıt ettınmı ? bendede kapattım zannettım ama sıstem bılgısıne bakınca acık oldugu goruluyordu bıostan kapatında olay duzeldı
hyperv nın kapalı oldugunu sıstem bılgısınden teyıt ettınmı ? bendede kapattım zannettım ama sıstem bılgısıne bakınca acık oldugu goruluyordu bıostan kapatında olay duzeldı