Arkadaşlar elimde C dili ile yazılmış bir injektör kaynak kodu var. Bu kaynak kodlarını dll olacak şekilde nasıl çalıştırabilirim? @Osderda Sizin bilginiz vardır diye düşünüyorum. Eğer biliyorsanız yardımcı olabilir misiniz?